Οφέλη του Survey123 ...

   
 Δείτε επίσης ... .......
 Survey123 System
   Έντυπα φιλοξενίας  
 Ερωτηματολόγια
 
 
   
     

     

 

Τα έντυπα φιλοξενίας (κάρτες δωματίου, κάρτες We Fixed it, κάρτες Not Serviced, ετικέτες στα μπουκάλια νερού, θήκες για σοκολάτες) είναι ένα επιπλέον βήμα για να νοιώθουν οι πελάτες σας ότι τους νοιάζεστε.

...

Οι πελάτες μπορούν να εκφράσουν – μέσω του smartphone ή με την κάρτα «We value your opinion» -  ανά πάσα στιγμή ενώ βρίσκονται στο ξενοδοχείο  παράπονα ή αιτήματα που φθάνουν αμέσως - μέ email - στον υπεύθυνο. 

     
 

Με την ύπαρξη των υψηλής αισθητικής Plexiglass πινακίδων  - Rate us or Report a problem - σε όλα τα βασικά σημεία της μονάδας το προσωπικό γνωρίζει ότι αξιολογείται συνεχώς από τους πελάτες και έτσι αυξάνεται ο επαγγελματισμός και βελτιώνεται η συμπεριφορά τους.

 

Τα στατιστικά στοιχεία και τα σχόλια των Surveys αναδεικνύουν τα ισχυρά σημεία της μονάδας ώστε να χρησιμοποιηθούν από τις πωλήσεις και το Marketing. Τα «αδύναμα» σημεία που  εντοπίζουν οι πελάτες, σας καθοδηγούν σε αλλαγές που θα σας διατηρήσουν ανταγωνιστικούς.

     
 

Σε  εβδομαδιαία βάση παράγεται το Performance Report  όπου για κάθε τμήμα και υποδομή προκύπτει ένας βαθμός ικανοποίησης με άριστα το 10, συγκεντρώνονται όλα τα σχόλια των πελατών που αφορούν το τμήμα και εντοπίζονται οι επιμέρους ερωτήσεις με την καλύτερη αλλά και την χειρότερη βαθμολογία.

 

Ο εντοπισμός των πελατών με μεγάλο βαθμό ικανοποίησης σημαίνει ότι μπορείτε να τους εντάξετε σε loyalty club ώστε να τους κάνετε ειδικές προσφορές και πιθανώς να τους ζητήσετε να σας «προωθήσουν» μέσω των κατάλληλων εργαλείων σε φίλους και γνωστούς. Θα βελτιώσετε τα θετικά reviews στα review sites.  

 
 

.....

 Χρήσιμα Downloads ...     
 Μπροσούρα 
 PP παρουσίαση 
 Γράφημα ερώτησης
 Συνολική εικόνα μονάδας
 Ερωτηματολόγιο
   
   

 

 
Anova Consulting, Καρέα 19, 11636, Μετς, Αθήνα, T:210-9200287, F:210-6400526, E:
sales@anova.gr
Copyright 2016